بوندسليگاى آلمان يا ليگ جزيره انگليس؛ كدام يك بهتر است؟

در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپاي اين فصل، چهار تيم آلماني با چهار تيم انگليسي روبرو خواهند شد. و تيم هاي انگليسي فرصت انتقام از تيم هاي آلماني به خاطر برگزاري يك فينال تمام آلماني در ويمبلي را خواهند داشت. رئيس بوندسليگا، راينهارد رابال، بوندسليگا را به عنوان الگويي براي ساير ليگ ها معرفي كرده است و انگليسيها نيز ليگ خود را از سال ها پيش به عنوان "Best League In The World" مي شناسند، اما حق با كدام است،كدام يك بهتر هستند، اين موضوع را از پنج وجه مختلف بررسي مي كنيم.
لطفا ادامه مطلب را بخوانید.......
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۷/۰۴ ساعت 8:43 توسط روابط عمومی گروه علم و ورزش صدرا
|